Voorstellen nieuwe voorzitter

Beste leden en belangstellenden van EHBO vereniging Udenhout

Op 4 april j.l. ben ik door het bestuur gekozen als nieuwe voorzitter en daarom wil ik mij even aan jullie voorstellen.
Mijn naam is Peter Santegoets, geboren te Goirle op 21 juni 1949 en al 35 jaar woonachtig in Udenhout
Ik ben sinds 1970 gehuwd met Lia v Dijk en we hebben twee zonen en twee kleinzonen.
Ik heb meer dan 40 jaar gewerkt in de voedingsmiddelen industrie waarvan 38 jaar bij Verstegen Specerijen in Rotterdam als technisch directeur Research&Development.
In 2014 met pensioen gegaan en nog tot begin 2019 aan het bedrijf verbonden geweest als adviseur.
Dus nu tijd voor iets anders en de EHBO wordt daar een onderdeel van.
Ik ben dit seizoen begonnen met het behalen van mijn EHBO diploma ga nu de taak als voorzitter op me nemen. Ik heb al ervaren dat de leden van het bestuur bijzonder bekwaam en gemotiveerd zijn dus kan ik deze uitdaging me vertrouwen tegemoet zien.
Een belangrijk onderdeel van de EHBO in natuurlijk het posten bij evenementen, ook daar ga ik mijn steentje aan bijdragen dus allemaal gauw tot ziens.
Vriendelijke Groeten
Peter Santegoets