april 2021

NIEUWSBRIEF EHBO ST. BERNARDUS UDENHOUT April 2021
Laten we beginnen met de vraag of alles goed is met jullie? Houden jullie het allemaal vol? Hopelijk is iedereen in een goede gezondheid en lukt het om aan de coronamaatregelen te voldoen.
Wij als EHBO vereniging missen jullie enorm! Maar natuurlijk gaat gezondheid voor en houden we ons aan de regels… Gelukkig is het weer voorjaar, heerlijk weer langere dagen en de natuur mooi in bloei! En…. Natuurlijk de versoepelingen die eraan zitten te komen! Fijn dat er weer meer mag en kan! Daar is iedereen inmiddels wel aan toe.
Helaas zit het EHBO seizoen er voor 2020-2021 op. We zijn druk bezig met het nieuwe rooster voor 2021 – 2022. Dit start maandag 6 september a.s. Noteer deze datum alvast in uw agenda! Zodra het boekje klaar is, sturen we dit uiteraard.
Of er weer evenementen komen dit jaar is nog afwachten.
We kunnen wel alvast melden dat de EHBO vereniging op donderdag 14 april 2022 haar 90 jarig jubileum heeft. Dit laten we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan. We vragen aan jullie als leden om hier een bijdrage aan te leveren. We maken graag voor deze gelegenheid een speciale feestcommissie. Meld je aan per mail hiervoor!
Ideeën zijn natuurlijk welkom!
Bij vragen weten jullie ons te vinden! Bart Heuvelmans & Nicole Schoenmakers zijn de vertrouwenspersonen bij de EHBO vereniging, mocht er iets zijn schroom niet om een van beide te benaderen!
Nieuwe cursussen staan uiteraard ook op hold helaas, bij interesse laat het ons weten. Zodra het weer kan, plannen we het in. secretariaat.ehbo.udenhout@gmail.com
Bezoek onze vernieuwde website & onze facebookpagina!
Blijf allemaal gezond, hou vol! Zorg goed voor jezelf en elkaar!