november 2021

RK Vereniging EHBO St. Bernardus Udenhout, secretariaat.ehbo.udenhout@gmail.com www.ehbo-udenhout.nl Postadres: Zeshoevenstraat 36-G, 5071 BM Udenhout Ibannr. NL 46 RABO 0152007636

NIEUWSBRIEF EHBO ST. BERNARDUS UDENHOUT November 2021
We zijn alweer in november aanbeland en het weekend komt Sint alweer in het land. Helaas zijn ook de corona maatregelen weer aangescherpt en vrijdag a.s. staat er weer een nieuwe persconferentie gepland, we wachten af en houden ons aan de voorgeschreven maatregelen. Gelukkig mogen we nog steeds les blijven geven en worden deze lessen ook goed bezocht. Fijn om te zien dat jullie allemaal de weg nog weten en ook de geldende regels in acht nemen!
Zaterdag 6 november j.l. hebben we de weer een herhaling dag gegeven, deze werd goed bezocht. De volgende herhaling dag staat gepland voor zaterdag 5 februari 2022. Omdat er veel vraag is naar Reanimatie & AED herhaling lessen is er maandag 29 november a.s. een extra les gepland, inschrijven is nog mogelijk voor deze les, bij voorkeur per mail.
Posten In september en oktober hebben we weer mogen posten bij een aantal evenementen. Ook het winterparadijs zal dit jaar weer doorgaan. Zoals altijd doet Bart zijn uiterste best om voldoende posters te regelen voor de diverse evenementen. Dat valt zeker niet altijd mee helaas. Daarom nogmaals een oproep voor alle leden: HELP!!!!! WE ZIJN NOG STEEDS OP ZOEK NAAR POSTERS EN ZIJN BLIJ MET JULLIE HULP EN INZET!
Nieuwe cursus Er zijn al een aantal inschrijvingen voor het volgen van een nieuwe cursus EHBO deze gaat starten in januari 2022 en wordt waarschijnlijk in 4 zaterdagen gegeven i.p.v. 9 of 10 maandagavonden. Inschrijven kan nog steeds, dus mocht je iemand weten die graag een volledige cursus wil volgen laat het ons weten via de mail. Kosten 175 euro incl. boekje en benodigde lesmaterialen.
Jubileum We hebben al eerder gemeld dat de EHBO vereniging op donderdag 14 april 2022 haar 90 jarig jubileum hoopt te vieren. Er is een feest comité samengesteld, dus wordt vervolgd. Ideeën zijn natuurlijk welkom!
Bij vragen weten jullie ons te vinden! Bart Heuvelmans & Nicole Schoenmakers zijn de vertrouwenspersonen bij de EHBO vereniging, mocht er iets zijn schroom niet om een van beide te benaderen!
Bezoek onze vernieuwde website & onze facebookpagina!