augustus 2021

NIEUWSBRIEF EHBO ST. BERNARDUS UDENHOUT Augustus 2021
Graag staan we eerst even stil bij het overlijden van een Erelid.
In memoriam
Corrie Weijtmans – Verhoeven
*Loon op Zand 19 oktober 1940 – Tilburg 26 juli 2021
Wij hebben dierbare herinneringen aan Corrie voor haar betrokkenheid en haar ruim 35 jaar lidmaatschap.
Corrie is altijd een zeer actief lid geweest en ook toen het niet meer ging bleef ze actief betrokken bij onze vereniging. De nieuwsbrieven las ze graag en zolang het kon kwam ze op de ledenvergadering.
Helaas ging dat het laatste jaar niet meer.
Onze gedachten gaan uit naar haar familie.
We hopen dat iedereen gezond is en momenteel geniet, of al heeft genoten of nog gaat genieten, van een welverdiende vakantie!
We starten het seizoen maandag 6 september a.s. Net als vorig jaar starten we met de jaarvergadering en is er ook tijd om even bij te praten.
In de bijlage de agenda en de notulen van de vorige vergadering.
Het rooster hebben we al eerder toegestuurd, in de bijlage sturen we graag het boekje toe, met dank aan Annie voor het maken hiervan!
De inschrijvingen lopen al goed! Mocht het zijn dat de strenge regels van kracht blijven, en de lessen dus met een beperkt aantal personen gevolgd mogen worden dan regelen we dat er extra lessen worden ingepland, dus geen zorgen! U krijgt voldoende ruimte om de gewenste competenties te halen. RK Vereniging EHBO St. Bernardus Udenhout, secretariaat.ehbo.udenhout@gmail.com www.ehbo-udenhout.nl Postadres: Zeshoevenstraat 36-G, 5071 BM Udenhout Ibannr. NL 46 RABO 0152007636

Posten
Er zijn weer een aantal aanvragen voor posten binnen gekomen en er is ook al gepost.
Voor Kindervakantieweek, zoeken we nog posters op Donderdag 26 augustus en vrijdag 27 augustus van 10.00 – 16.00 uur, 2 personen per dag, of eventueel te verdelen in dagdelen, dus 4 x 2
Aanmelden via Mail bij Bart s.v.p.
Spaaractie
Graag maken we jullie erop attent dat wij als vereniging mee doen met de Plus actie:
Plus spaaractie Spaar je club gezond!
Natuurlijk hopen we dat Udenhout ons een warmhart toedraagt.
In het najaar zal ook de Rabobank spaar voor je club actie weer zijn.
Jubileum
We kunnen wel alvast melden dat de EHBO vereniging op donderdag 14 april 2022 haar 90 jarig jubileum heeft. Dit laten we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan. We vragen aan jullie als leden om hier een bijdrage aan te leveren. We maken graag voor deze gelegenheid een speciale feestcommissie. Meld je aan per mail hiervoor! Ideeën zijn natuurlijk welkom!
Bij vragen weten jullie ons te vinden! Bart Heuvelmans & Nicole Schoenmakers zijn de vertrouwenspersonen bij de EHBO vereniging, mocht er iets zijn schroom niet om een van beide te benaderen!
Nieuwe cursussen staan uiteraard ook op hold helaas, bij interesse laat het ons weten. Zodra het weer kan, plannen we het in. secretariaat.ehbo.udenhout@gmail.com
Bezoek onze vernieuwde website & onze facebookpagina!
Blijf allemaal gezond, hou vol! Zorg goed voor jezelf en elkaar!