april 2019

NIEUWSBRIEF EHBO ST. BERNARDUS UDENHOUT April 2019

De klok is alweer verzet en het weer lijkt ook mee te werken! Heerlijk! Voorjaar! Hoogste tijd voor een update.

NIEUWS, NIEUWS De Algemene Leden vergadering is goed bezocht, de aanwezigen hebben kennis kunnen maken met onze nieuwe penningmeester Tiny van Kempen. En wij zijn trots jullie te kunnen melden dat we ook een nieuwe voorzitter hebben! Peter Santegoets heeft eerst de cursus EHBO gevolgd en deze week aangegeven graag het bestuur te willen ondersteunen als nieuwe voorzitter. Daar zijn we uiteraard erg blij mee.

We willen nogmaals Corry Pijnenburg van harte feliciteren met haar 50 jarig jubileum! Tijdens de Ledenvergadering is hier aandacht aanbesteed en heeft Corry een ere medaille en bloemen gekregen. Een bijzondere mijlpaal! We hopen dat Corry nog vele jaren in goede gezondheid actief zal zijn bij de EHBO!

Maandag 8 april a.s. is de laatste les van dit seizoen, we sluiten deze af met een lezing over de ziekte van LYME, jullie zijn van harte uitgenodigd. We starten om 20.00 uur en na afloop drinken we nog even iets bij ’t Centrum.

Dinsdag 9 april a.s. is de 7 dorpenoefening in Oisterwijk We kunnen carpoulen vanaf de Peppel (Parkeerplaats Tuinstraat) 19.30/ 19.35 uur vertrek, start oefening 20.00 uur tot max. 22.00 uur. Laat even weten of je komt via de mail: Secretariaat.ehbo.udenhout@gmail.com

Na deze week is het voor jullie even pauze betreffende de EHBO.

Wij zijn alweer druk bezig met de planning voor het nieuwe seizoen. Dit start op maandag 2 september a.s. Het nieuwe boekje volgt later. Natuurlijk zien we elkaar nog bij het posten (Koningspelen /Longestday/ DOS Clubkampioenschappen/ Avond4Daagse/ 50+ uitje enz.)

Alvast een mooie lente gewenst!

Bezoek onze vernieuwde website & onze facebookpagina!